۵ پاسخ

من با فرنی شروع کردم
البته اگه حساسیت نداره
اگه داره با سبزیجات شروع کن
هویج خیلی خوبه

یا فرنی یا پوره سبزیجات
من خودم با سبزیجات شروع کردم

من خودم میخوام با پوره سبزیجات شروع کنم

فرنیییییی

حریره بادام بده اگه رفلاکس نداره

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ سالگی