سلام مامانا بچه های شما آوا سازی میکنن؟

۵ پاسخ

قبلا بیشتر بود . الان خیلی کمتر شده🥲🥲

از دوسه ماهگی صدا در آورد الانم ک پنج ماهشه قشنگ انگار میخواد حرف بزنه
میگه ماما ..به به آآما‌ این چیزارو قشنگ‌میگه

بله از دوماهگی

اره عزیزم
جدیدا بلند بلند جیغ های مختلف میزنه .

دقیقا ینی چی؟

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی