سلام دهانه رحم باید چند باشه
تو ۳۰ هفته ؟

۴ پاسخ

سعی کن سونوی واژینال انجام بدی
من درد داشتم به خاطر عفونت ادراری سونوی شکمی کردن گفتن ۲۸ دکترم ترسید گفت بستری شو برای آمپول ریه
‌بعد من خودم گفتم سونو واژینال بشم ک سونو شدم گفتن ۳۴
ولی چون آمپول ریه زد بودم باید پروسه ش تموم میشد تا مرخص میشدم
اگه واژینال انجام دادی و کم بود آمپول ریه رو حتما بزن

چند هفته ۲۶ بود مال تو
مال من الان طول سرویکسم اینقدره منم خیلی میترسم دعا میکنم زودتر ۳۰ رد کنم باز خیالم راحت میشه یکم

این هفته باید بسته باشه کلا

هنوز زوده دهانه رحم باز یشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵✨ مامان امیرعلی🩵✨ هفته سی‌وششم بارداری
مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی
مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری