سعی کن سونوی واژینال انجام بدی
من درد داشتم به خاطر عفونت ادراری سونوی شکمی کردن گفتن ۲۸ دکترم ترسید گفت بستری شو برای آمپول ریه
بعد من خودم گفتم سونو واژینال بشم ک سونو شدم گفتن ۳۴
ولی چون آمپول ریه زد بودم باید پروسه ش تموم میشد تا مرخص میشدم
اگه واژینال انجام دادی و کم بود آمپول ریه رو حتما بزن
چند هفته ۲۶ بود مال تو
مال من الان طول سرویکسم اینقدره منم خیلی میترسم دعا میکنم زودتر ۳۰ رد کنم باز خیالم راحت میشه یکم
این هفته باید بسته باشه کلا
هنوز زوده دهانه رحم باز یشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.