مرسی عزیزمممم
منم بیدارم واکسن زدم
من زیر بغلی روبات نمیشم چحور بااین تب میگیری ؟مجبورشذم دیجیتالی ام خریدم
نه از ۳۷ و سه گذشت یعنی حواست باشه
نه تا ۳۷/۵ طبیعیه. ول خب اگه امرو واکسن بر دی امشب سعی کن نخوابی و خوب مواظبش باش و چکش کن
استامینوفن هر 4ساعت بدم الان
بهداشت بمن گفت ۳۸/۵به بالا تبه
سرش یکم گرمه
نیم درجه خطا داره
با اون نیم درجه تب حساب میشه
نه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.