بچه ها این ینی دخترم تب داره؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

مرسی عزیزمممم

منم بیدارم واکسن زدم

من زیر بغلی روبات نمیشم چحور بااین تب میگیری ؟مجبورشذم دیجیتالی ام خریدم

نه از ۳۷ و سه گذشت یعنی حواست باشه

نه تا ۳۷/۵ طبیعیه. ول خب اگه امرو واکسن بر دی امشب سعی کن نخوابی و خوب مواظبش باش و چکش کن

استامینوفن هر 4ساعت بدم الان

بهداشت بمن گفت ۳۸/۵به بالا تبه

سرش یکم گرمه

نیم درجه خطا داره
با اون نیم درجه تب حساب میشه

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان آیسل مامان آیسل ۱۴ ماهگی
مامان 💝مرسانا
💗💞 مامان 💝مرسانا 💗💞 ۱۶ ماهگی
مامان هیلدا مامان هیلدا ۱ سالگی
مامان Hakan مامان Hakan ۱۷ ماهگی