مامانا این ینی تب داره؟

تصویر
۷ پاسخ

آره. بالا هم هست
چند ساعت دیگه پایین نیومد حتما ببرش بیمارستان بالای 37 کلن خطرناکه

دستت رو با گلاب خیس کن بزن به دست و صورت و بدنش
جوراباشو تو سرکه خیس کن بعد پاش کن

از واکسنه تب کرده خدایی نکرده عفونت نکرده یا سرما نخورده که
بیمارستان نیاز نیست
دستمال ولرم بذار رو شکمش رون و زیر بغلش

برو شیافش کن

اره بالاهه تازه ۵/یا۳/باید بزاری روش

اره عزیزم مراقب باش بالا نره

اره عزیزم تب هست پاشویه کن استا بده بهش

سوال های مرتبط

مامان هیلدا مامان هیلدا ۱ سالگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۸ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۱۷ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی