۶ پاسخ

شمارشوداری؟

سلام میگم دکترسرورنیسی دوشنبه هامیادتوهم همون روزعملت کرد؟؟؟

فقط اینفاکول جوابه

کولیکز،صدای سشوار

من اول کولیزمیدادم جواب نمیداد.الان بیبی کر با اهورانی نی میدم راضیم

اوایل کولیف میدادم
الان شربت گریپ میکسچر

سوال های مرتبط

مامان رامین👶🐣 مامان رامین👶🐣 ۴ ماهگی