منم خاب ندارم ☹️
یا دستشویی ام یا گشنمه یا تشنه
اینا هم نباشه اصلا خاب نمیاد تو چشااااام
امااان اماااان
اخ چی بگمم
من ک یه ماهه نخابیدم 😂 یادمه روزای اول زایمان یه شب ک مهمون داشتم مهمونا با مامانم گرم صحبت بودن من تو اون لحظه خابم میبره یدفه بیدارشدم گفتم من چن ساعته خابیدم ببخشید و این حرفا گفتن تو کلا ده دقیقه اس خابیدی انقد اون خاب بهم چسبید
بهش گفتم بچه سلامتی اومد ،تو نگه میداری من میخوابم شبا،وای خواب بعداز زایمان یه مزه ای میده که نگو،،،
😓😓😓😓😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.