دختر من ۶ ماهشه هی روز به روز بدترمیشه
4تا شش ماهگی
الان پسرم من ده روزه رفلاکسش شدید شده پنج روزه دیگ پنج ماهش تموم میشه ، میگن ۴ تا ۵ ماه اوجشه
از چهارماهگی اوجشه تا ۶ ماهگی طول میکشه
سلام عزیزم میشه پست اخر منو بخونی
برای پسرمن ۳تا۴ماهگی اوجش بود الان خیلی کمترشده خداروشکر
از یک ماهگی شروع میشه تا سه چهارماهگی تموم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.