اوج رفلاکس چن ماهگیه

۷ پاسخ

دختر من ۶ ماهشه هی روز به روز بدترمیشه

4تا شش ماهگی

الان پسرم من ده روزه رفلاکسش شدید شده پنج روزه دیگ پنج ماهش تموم میشه ، میگن ۴ تا ۵ ماه اوجشه

از چهارماهگی اوجشه تا ۶ ماهگی طول میکشه

سلام عزیزم میشه پست اخر منو بخونی

برای پسرمن ۳تا۴ماهگی اوجش بود الان خیلی کمترشده خداروشکر

از یک ماهگی شروع میشه تا سه چهارماهگی تموم

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۹ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی