خانوم های سزارینی شمام بخیتون میسوزه؟

۶ پاسخ

اره شیاف بزار

واقعا خیلی بده اصلا نمیشه شورت پوشید دقیقن میوفته روی بخیه ها

هنو اولشی😂۶۰ روزه زایمان کردم بعضی وقتا درد میگیره هنو ک هنوزه سیر شکمم بی حسه

عاره عزیزم هم بخیه هم کمی بالاترش

عادیه عزیزم ... مرتب بشور با سشوار خشک کن

سلام بله

سوال های مرتبط