۶ پاسخ

نه من دیروز حرکاتش خیلی ضعیف و کم شده بود رفتم بیمارستان nst گرفت
قبلش گفت دوتا بستنی یه کیک و آبمیوه بخورم بعد که دستگاه وصل کردن گفت دوباره دوتا آبمیوه بخورم
بعد ضربان قلب و اینا خوب بود گفتن برو خونه😐

اصلا پشت گوش ننداز این خیلی مساله مهیه..من تو هفته ۳۶ ختم بارداری خوردم ،

ان اس تی میگیرن احتمالا اگ انقباض نشون بده بستری میکنن

نه گلم

فقط حس کنی ک ن... ان اس تی میگیرن وسونو بعدختم بارداری

بلههههه

سوال های مرتبط