نه من دیروز حرکاتش خیلی ضعیف و کم شده بود رفتم بیمارستان nst گرفت
قبلش گفت دوتا بستنی یه کیک و آبمیوه بخورم بعد که دستگاه وصل کردن گفت دوباره دوتا آبمیوه بخورم
بعد ضربان قلب و اینا خوب بود گفتن برو خونه😐
اصلا پشت گوش ننداز این خیلی مساله مهیه..من تو هفته ۳۶ ختم بارداری خوردم ،
ان اس تی میگیرن احتمالا اگ انقباض نشون بده بستری میکنن
نه گلم
فقط حس کنی ک ن... ان اس تی میگیرن وسونو بعدختم بارداری
بلههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.