پسرمو میخام ببریم ختنه استرس دارم بدجوری

۵ پاسخ

بسلامتی عزیزم خوب میکنی تاکوچیکه ببر ک اذیت نشه

ایکاش بعد ۴۰روزگیش ببریش بدنش خودشو بگیره الان خیلی کوچولوعه

من دوماهگی بردم

زود نیست؟؟؟

الهی بسلامتی منم پسراولمو ۱۳ روزگی ختنه کردم

سوال های مرتبط

مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۳ ماهگی