پوشک سایز ۱ گرفتم خوبه؟

۵ پاسخ

سایز صفر هم بگیر احتیاج میشه

یه بسته کوچیک سایز صفرهم بگیر به نظرم سایز یک بزرگه برا اون اوایلش.مگه وزن بچه بالای ۳ونیم باشه

یه بسته تعداد کم صفر هم بگیر

اره سایز صفر مال بچه های نارس و زیر ۳ کیلوعه

منم سایز یک گرفتم

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی