نه عزیزم ضرری نداره گرم هم باشه اتفاقا تو بارداری غذاهای گرم عالیه برا رحم و رشد و سلامت جنین منظور از اینکه میگن تو بارداری گرمیجات نخورید دمنوش ها هستن من کلا گرمیجات استفاده میکنم خودم
خود رشته گرمیه و سعی کن کلا گرمیجات متعادل استفاده کنی چون باعث انقباض رحمی میشه
نه بابا چرا باید بد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.