۶ پاسخ

نه همه چی بخور ضرر نداره

من‌تا‌الان‌نخوردم

ما تا الان دو بار خوردم هیچی نشده
شوید مقدار کمش اوکیه
فقط زیاده روی تو مصرفش ضرر داره

نه ضرر نداره من چندین بار خوردم تو گوگل قبلش سرچ کرده بودم نوشته بود ضرر نداره

من از اول بارداری فقط آویشن و عرقیجات و زعفرانو رعایت کردم مابقی همه چی خوردم

سلام من ک توهفته ۱۸ دویا سه باری شوید خوردم ی بار توشوید پلو یکی دوباری قاطی ماست کردم

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۵ ماهگی