۶ پاسخ

تو این برنامه یه مادر ایرانی نیست ک آخ وناله نکنه و انرژی منفی انتقال نده تو بارداری فقط استرس وتنش بچه ها که بدنیا میان کولیکی وبی خواب و متاسفانه مادرای ما اکثرا کم تجربه

منم همینم دلم برای نداری مردم برای مشکلات مردم میسوزه بغض میکنم اشکام میریزه

اینجور نبودم ی چند روزی اینجور شدم

من یروز قبل اینکه وارد سی هفته بشم نوسانات خلقیم شروع شد مدام گریه بدون دلیل تو گهواره زده ک طبیعیه

آخ ک نگو من شبا بیدار میشم تا صبح همینه داستانم😑😑واسه یچیزایی گریه میکنم خندت میگیره

هورمونات بهم ریخته

سوال های مرتبط