۷ پاسخ

من ديشب ٣ بسته گرفتم البته ٤ معمولي

چه قیمتی گرفتی

عزیزم همه رو خریدن کم شده گرون شده قیمت جدید بخوره بازم زیاد میشه

دختر من با اینکه ظریفه از ۸ ماهگی سایز ۵ میبندم بهش
۴ پلاس دیگه کوچیکه براشون کشش جا میندازه تازه پسرت دوماه بزرگتر از دختر منه

عزیزم دیگه الان باید سایز ۵ ببندی ۴ پلاس کوچیکه
مگه پسرت چند کیلوعه؟

من ۴ ماهه میبندم بچم اسهالیه همیشه از این نمیزنه بیرون وگرنه ۴ هم اندازشه

وای دقیقا منم دنبالشم

سوال های مرتبط

مامان فندق من مامان فندق من ۱۶ ماهگی
مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی