من ديشب ٣ بسته گرفتم البته ٤ معمولي
چه قیمتی گرفتی
عزیزم همه رو خریدن کم شده گرون شده قیمت جدید بخوره بازم زیاد میشه
دختر من با اینکه ظریفه از ۸ ماهگی سایز ۵ میبندم بهش
۴ پلاس دیگه کوچیکه براشون کشش جا میندازه تازه پسرت دوماه بزرگتر از دختر منه
عزیزم دیگه الان باید سایز ۵ ببندی ۴ پلاس کوچیکه
مگه پسرت چند کیلوعه؟
من ۴ ماهه میبندم بچم اسهالیه همیشه از این نمیزنه بیرون وگرنه ۴ هم اندازشه
وای دقیقا منم دنبالشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.