من چهار هانیز میبندم دقیقا مثه ماله شما از پهلو یکم میکشه
رفتم فروشگاه هانیز ۵ نداشت مای بیبی ۵ برداشتم چون نمیتونستم دوباره خرید برم اومدم خونه دیدم اندازه همون هانیز خودمه😂😂🤕
مثبت چهار بگیر
من دیدم چسبش کشیده میشه ۵ گرفتم هرچند اولا حس میکردم یه ذره بزرگه ولی الان اوکیه
چند کیلوعه
مال بچه ای منم پهلوشو میزد چسب اش رفتم 4گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.