۵ پاسخ

من چهار هانیز میبندم دقیقا مثه ماله شما از پهلو یکم می‌کشه
رفتم فروشگاه هانیز ۵ نداشت مای بیبی ۵ برداشتم چون نمی‌تونستم دوباره خرید برم اومدم خونه دیدم اندازه همون هانیز خودمه😂😂🤕

مثبت چهار بگیر

من دیدم چسبش کشیده میشه ۵ گرفتم هرچند اولا حس میکردم یه ذره بزرگه ولی الان اوکیه

چند کیلوعه

مال بچه ای منم پهلوشو میزد چسب اش رفتم 4گرفتم

سوال های مرتبط

مامان مامانی.. مامان مامانی.. ۱ سالگی