خانوما ریسک سندروم داون زده ۱به۳۶۳زده low risk
خوبه؟!

۴ پاسخ

سلام عزیزم شما زیر نظر چه دکتری هستین؟!

سلام عزیزان ریسک سندروم دان زده 1به110 یعنی چی خیلی استرس دارم کسی اطلاع داره توضیح بده البته سنم هم بالا هست امکان داره از اون باشه 38سالمه

تو سونوگرافی

اره نگران نباش

سوال های مرتبط