خانما من سوپ پختم فکر کنم جعفری زیاد ریختم الان چیکار کنم 😆😆

۴ پاسخ

عکسش بذار

عیب نداره دفعه قبل یادت میمونه کم بریزی 😂

ولی جعفری زیاد نخور باعث انقباض رحم میشه

هیچی نمیشه نوش جونت

هیچی بابا دیگه الان سه ماهه اول نیستی که😂

سوال های مرتبط

مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وششم بارداری