ازینا شمام ب دختراتون‌ میدید برا کولیک

تصویر
۶ پاسخ

من بایو لاکت دادم یبوست شد بچه

بایولاکت میدم

کولیف میدم عالیه

بایو لاکت عالیه برای کولیک یبوست واسهاله من دخترم یبوست داشت ۵بار شیرخشک رو عوض کردم فایده نداشت ۱۵روز بایولاکت دادم دیگه نه نفخ کرد نه یبوست

منم بایو لاکت میدم

بایو لاکت میدم

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی