۲ روزه حالت تهوعم باز برگشته چرا آخه 😭😭😭😭

۸ پاسخ

منم وااااای. اسد معدست

منم اینجوری میشم دوباره خوب میشه

برای منم برگشته پس طبیعیه نگران بودم

منم چندروزه معده وگلوم میجوشه

منم غذام کم شده دوباره.

نگران نباش عزیزم منم داشتم بیشتر بخاطر اسید معده ام بود من کلا استفراغ نداشتم دوسه بار ولی این هفته های اخربخاطر اسیدمعده ام بالامیاوردم

با دکترت صحبت کن حتما
حالت تهوع تو این هفته‌ها خوب نیست، شایدم بخاطر اسید معده باشه اگه اسید داری

منم صبحا باید پاشم زود صبحانه بخورم وگرنه تهوع میگیرم شدیدد

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان پسرک مامان پسرک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۲ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی