مامانا میگم من حالت تهوعم برگشته عادیه؟🥴

۶ پاسخ

مثل اینکه اره از من با استفراغ همراهه
اینقدر ویارای سخت گذروندم
خیلی میترسممممممم باز به همون حال بیوفتم

واسه منم اینطوریه برگشته😪

من ازاول حاملگی همش یابالااوردم یا حالت تهوع داشتم الان که اخرای بارداریمه هنوزکه هنوزه بالامیارم فقط بادمیترون حالم بهتره تحمل کن اینا عادیه توحاملگی

اشکال نداره عزیزم ولی حتما برو دکتر بهت دارو بده تا اذیت نشی

منم دارم😂🥹

اشکال ندارد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۲ ماهگی
مامان پسرک مامان پسرک هفته سی‌وهفتم بارداری