وای من یه هفته هست تهوعم برگشته عادیه؟
چه حس بدیه

۵ پاسخ

من که حامله نیستم چرا دیگه تهوع دارم عه

منم فکر کردم فقط منم که تهوع دارم 🥲

آره طبیعی
حس تخ*می

منم برگشته

سلام عزیزم
دکتر زنان
ک عالی باشه‌ معرفی میکنی

سوال های مرتبط

مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۲ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان پسرک مامان پسرک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی