عادیه تازگیا اسید معدم زیاد شده حالت تهوعم برگشته🫠🥲

۵ پاسخ

صب بیدارشدی یدونه قرص بخور تاکل روز حالت خوب میمونه من ازاول بارداریم داشتم الانم دارم هرروز یدونه میخورم نخورم‌کلا بالامیارم و اسید معده‌ام پدرمو‌درمیاره

منم حالت‌تهوعم برگشته🫠

متاسفانه اره منک دیگ خواب ندارم بس اذیتم

از معده درد و اسید معده نگو که داغونم

منم ی مدت خوب شدم الان باز اینجوریم خیلی اذیت میشم

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۲ ماهگی
مامان پسرک مامان پسرک هفته سی‌وهفتم بارداری