من از اولش گفتم❤️خیلی کمکم میدن
مواظبمن
سلام من به مامانم و خانوادم ۲ ماهگی گفتیم روز مادر توجعبه سونو و کفش گذاشته بودم خیلی خوشحال شدن شب یلدا به پدر شوهرم و... گفتیم ولی خاله و... ۲ونیم ماه به بعد بود گفتیم اونم ویار هام خیلی شدید شده بود نمیشد دیگه مخفی کرد خانوادم مشغول داداشم بودن بعد چندسال اومده بودن ایران و ....کسی به من شک نکرد ولی حالم خوب نبود خیلی تلاش کردیم نگیم
من امروز رفتم تو 4ماهگی .تازه به خانواده همسرم گفتم .بقیه دیگ میفهمن تا نهایت 24ساعت اینده از دستشون😂
من نمیدونم باردارم یا نه بیبی چکم مثبت شد هنگ کردم عکسشو فرستادم خالم🤣🤣 حرف نمیمونه دهنم ک
ولی به خانواده شوهرم بعد تشکیل قلب میگم شایددد
من خاله هام مثل خواهرن واسم خواهر ندارم
مثلا به فامیل شوهرم اینجوری گفتیم: طایفه شون خیلی قهوه دوست هستن منم همینطور. رفته بودیم گردش بهم قهوه تعارف کردن گفتم نمیخورم. یهو همه 😳 نکنه خبریه؟ دیگه خودشون فهمیدن😅
من نگفتم هنوز
بهترین زمان از نظر من بعد 3 ماه اوله
با یه سوپرایز کادوپیچ شده، فقط به خانواده ها گفتیم عزیزم🌼
و گفتیم تا شکم من جلونیومده و کسی متوجه نشده، لطفاً به هیچکس نگین😅
احتمالا ۱۶ هفته بگم بازم معلوم نیست شایدم ۲۰ هفته من فقد خانواده خودم میدونن خانواده شوهرم نمیدونن با اینک خونشون جفت خونمونه😂
به پدرشوهرم چون پزشکه همون روزی که آزمایش دادم شوهرم گفت😅. به مامانم هم فرداش. به خواهرای خودم و خواهرشوهرم بعد سونوی تشکیل قلب. به فامیل بعد سونوی آنومالی.
من بعد تشکیل شدن قلب گفتم یعنی در کل خودشون فهمیدن پرسیدن منم تایید کردم 😂
زن عموی من ۶ ماهه بود ب همه گفت نمیدوست هیچکس جز شوهرش
من هنوز نگفتم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.