سلام دوستان شما از هفته چند به بقیه گفتید بارداری؟

۱۲ پاسخ

هنوز نگفتم
فقط مامانم و همسرم میدونن

قصددارم اخرای شش ماهگی بگم اگه همه چیزسالم بودبه امیدخدا

منم ۱۳ هفته بود که مادر متوجه شود باردارم

سری پیش همون اول همسرم ب خانوادش گفت، اینسری نذاشتم بگه درظاهر فعلا نگفته تا هروقت شکمم مشخص شد خودشون بفهمن

من بعدازز‌ مثبت شدن و خیلی پشیمونم چون هنوز قلب تشکیل نشده نباید میگفتم

بعد مثبت شدن بيبي چك😂😂😂

بعدمثبت شدن ازمایش😂😂😂

پنج هفته 😂😂

4 به مامانم گفتم مامانم زحمتشو کشید به همه گفت

بعد تشکیل قلب 8 هفته

به مادرم هفته۶،به خانواده همسرم هفته۹،به بقیه هم نگفتیم هنوز

13هفته نگفتیم خودشون فهمیدن

سوال های مرتبط

مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو  🐾 مامان جوجه کوچولو 🐾 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وششم بارداری