۴ پاسخ

من برا اسید معده ک دارم میخورم

اول آدامس
اگه مشکل حل نشه فاموتیدین

من فاموتیدین میخورم
خیلی خوبه
کل بارداریم رو من مدیون فاموتیدین ام
از سوزش و درد معده نجاتم داد

من
شمام میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی