پستونک خوب چی بخرم

۶ پاسخ

هی اور شی

بی بی لند

اونت. ولی من بی بی لند می‌خرم نوک بادومی که کپی شده از اونته‌ خیلی خوبه

سر بادامی اونت

بیبی لند خوبشو بگیر

ببین بچت چه پستونکی میگیره ، شاید گرون ترینشو بگیری اما نگیره..

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی