این سربادومی ها خیلی خوبن
حالا ایرانی بیبی لند داره
خارجی من اونت استفاده کردم
واقعا فکر میکنی بعد از یکماهگی پستونک میگیره؟ باید از تو بیمارستان میدادی
بی بی لند اصلا مناسب نوزاد تازه متولد شده نیست خیلی بزرگه. من اولش سواوینکس گرفتم که خیلی عالی بود بچه باهاش راحت بود اما میشستمش داخلش آب جمع میشد که چیکو براش خریدم اونم خیلی خوب بود آبم توش جمع نمیشه
من ک بی بی لند اورتودنسی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.