بهترینش روغن نارگیل و زیتون وبادامه چون ضرری هم نداره حتما چربش کن که پوستش نرم بشه که بعدا ترک نخوره و زخم نشه
من کرم شقاق سینه هیدرودرم استفاده کردم خیلیییی خوب بود
خارش و تیرگی طبیعی عزیزم . از ترک نباید چیزی بیاد.
معمولا از نوک سینه میاد ک اونم شیر هست ک داره درست میشه یکم روغن هتی طبیعی،بزن زیتون نارگیل بادام
فقط وازلین بدون پاربن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.