۴ پاسخ

بهترینش روغن نارگیل و زیتون وبادامه چون ضرری هم نداره حتما چربش کن که پوستش نرم بشه که بعدا ترک نخوره و زخم نشه

من کرم شقاق سینه هیدرودرم استفاده کردم خیلیییی خوب بود

خارش و تیرگی طبیعی عزیزم . از ترک نباید چیزی بیاد.
معمولا از نوک سینه میاد ک اونم شیر هست ک داره درست میشه یکم روغن هتی طبیعی،بزن زیتون نارگیل بادام

فقط وازلین بدون پاربن

سوال های مرتبط