۷ پاسخ

یک دقه.ن خودتو شل بگیر اصلا درد نداره

خودتو سفت نکنی راحته عزیزم.

فقط شل بگیردرد نداره در حد چند ثانیه

من که دیروز معاینه شدم البته من درد داشتم رفتم دکتر اصلا درد نداشت میگن معاینه تحریکی درد داره

ن یه دقه اصن درد نداره منم انقدر ترسونده بودن برعکس اصن ولی به کسی ام ک معاینه کنه بستگی داره

چند ثانیه اس اصلا
خودتو شل بگیر و نفس عمیق بکش دردش اصلا حس نمیکنی

خودتو شل کن اونقدرا هم درد نداره چند ثانیه بیشتر هم طول نمی کشه

سوال های مرتبط

مامان آقا آرین👣👶🫄 مامان آقا آرین👣👶🫄 ۳ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان روژینا کوچولو🫶 مامان روژینا کوچولو🫶 ۵ ماهگی
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد