نه هیچ دردی نداره بیشتر آدم چون خجالت میکشه و سختش میشه وگرنه درد نداره
برا من با دو انگشت انجام داد اصلا هم درد نداشت به خودت استرس نده. اونکه درد داره معاینه تحریکیه برا باز شدن دهانه رحم
به عنوان طبیعی میخوای بستری بشی؟
دوتا انگشت ولی خوب اگه معاینه لگنی باشه انقدر میبره تا برسه ب لگن
ولس اگه دهان رحمت میخواد بیببنه اصلا درد نداره
منم امروز میخام برم برای معاینه پیش دکترم 😵💫😐😐
برا من ک خیلی درد داشت
دست میکنه داخل
نه گلم درد نداره استرس به خودت نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.