خانما معاینه چطوریه ؟ درد داره ؟ 🥺🥺🥺

۷ پاسخ

نه هیچ دردی نداره بیشتر آدم چون خجالت میکشه و سختش میشه وگرنه درد نداره

برا من با دو انگشت انجام داد اصلا هم درد نداشت به خودت استرس نده. اونکه درد داره معاینه تحریکیه برا باز شدن دهانه رحم

به عنوان طبیعی میخوای بستری بشی؟

دوتا انگشت ولی خوب اگه معاینه لگنی باشه انقدر میبره تا برسه ب لگن
ولس اگه دهان رحمت میخواد بیببنه اصلا درد نداره

منم امروز میخام برم برای معاینه پیش دکترم 😵‍💫😐😐

برا من ک خیلی درد داشت
دست میکنه داخل

نه گلم درد نداره استرس به خودت نده

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی