درد معاینه لگنی مثل سونو یه واژینال هستش؟ 🥺

۶ پاسخ

سلام ببخشید یه سوال شما که ۳هفته هستین تقریبا باهم هستیم شما هم حرکات بچه ضعیف احساس میکنین من شده در حد نبض یا انگار کش قوس میده بدنش بد تو روز کمتر میخوره

اصلا درد زیادی نداره

این هفته منم باید برم معاینه 😭

نه خ بدتره
داخلتر و با دست میبینن
واژینال همون اولشه فقط...

تقریبا یزره بدتر ازون😂🤦🏻‍♀️

نه بیشتر

سوال های مرتبط

مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی