تا دلت بخواد ازینا زدم من😂
ای وی اف ها همه دیدم میزنن
من امپول پروژسترون استفاده میکنم از اخر۳ماهگی فقط این دیروز نزدم دلم میخواد قطع شون کنم چون خیلی درد دارن
بله اگه این دوز پنجاه برای هفته های خیلی پایین من الان میزنم هفته ای یکی دوز ۵۰۰
من اون یکی بارداریم خیلی استفاده کردم
عزیزم دوز چنده ؟
پروژسترون باشه من اوایل میزدم آره
قبلا استفاده میکردم ولی دکتر دیگه ام گفته امپول پروزسترون منسوخ شده نباید استفاده کنی منم نکردم
۴ تا زدم تموم شده
من دکتر برم نوشت ولی استفاده نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.