هیچکی دکتر سونوگرافی جنسیتشو گفت و تمام
برنامه خاصی نداریم از بس که این تهوع دنیا رو بهم تلخ کرده
تو خونه میشه با ۱تومن جمعش کرد،
من خودم تو خونه با وسایل ساده میخوام دکور بزنم و فیلم و عکس بگیرمآتلیه هزینش بالا میشه
دوستم باهام میاد که جنسیت بفهمه بعدش میخوام با رنگ تعیین جنسیت کنیم چشمامونو ببندیم و دستامونو بزنیم تو رنگ و بعدشم بفهمیم فسقلیمون چیه
همونجا هم کلیپ و عکس درست کنیم
من میخوام با شوهرم بریم یه باغ عکس و کلیپ تعیین جنسیت بگیریم،کسی رو دعوت نمیکنم چون واقعا هزینه ها رفته بالا
اونم به من بود تو خونه جشن دو نفر میگرفتیم ولی شوهرم ذوقشو داره چون نی نی اولمونه خودمم ذوق دارم ولی میگم با این پولا چند تا کار دیگه ادم میتونه انجام بده
گرفتیم تموم شد😁😂
تو این گرونی جشن کجا بود
خانواده خودم و همسرمو دعوت میکنم یه جشن کوچیک و سوپرایز بهارم میخوام برم فیلمبرداری و عکاسی
کلی برنامه چیدم ولی جفتم پایینه استراحت مطلقم نمیدونم بتونم جشن بگیرم یا ن
هیچی😅خودمون سونوگرافی میپرسیم و به همه میگیم
تو این گرونی بجای جشن ها بدیمش لباس و وسیله براش
بچه اولمه هیچی خداروشکر صحیح و سالمه جنسیتش ام پسملهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.