🙋🏻‍♀️🎀برنامتون واسه مراسم و دیدن بچه که میان چیه؟

۱۴ پاسخ

فقط دلم میخواد روزهای اول تا خوب بشم کسی نیادددد🥲🥲

گفتم تا ۴۰ روز کسی نیاد

برنامه ای نیست پذیرایی میکنیم غذا میپزیم بعدم میرن دیگه

فقط پدرو مادر خواهر و برادر دیگه کسی نمیاد تا اینکه خودمون یه مراسم بعد 2 3 ماه بگیریم

من فقط پول میخوام نیاز نیس کسی بیاد
شماره کارتمو استوری میکنم😂🤞🏻

ان شاءالله بعد از چهل روزگی بچه افراد خاص پذیرش میشن و حتما میپرسم سرما خوردگی نداشته باشن بهشون میگم نبوسن خواستن بغل کنن حتما دست بشورن...بچه خاله ام از بس همه اومدن و رعایت نکردن بچه بعد از دوماه سرما خورد و متاسفانه فوت کرد و یه داغ رو دلشون گذاشت ویه درس عبرت برای ما

دلم میخواد هییییییچچچچ کس نیاد هییچ کسااا ولی خوب نمیشه 😭😭😭

من دوست دارم تاچهل روز بچه نیان بعد یه تالار کوچولو واسه تولد بچه میگیرن واسش بگیریم اونجا هر دو طرف فامیلارو دعوت کنیم

من مشکلی با اومدن فامیل ندارم از بابت فامیل همسرم خیالم راحته که اگه بیان هم درک و شعور دارن زود میرن ولی فامیلای خودم مخصوصا طرف بابام فاقد فرهنگن متاسفانه😬
بابام از بالای ساختمون افتاده بود و با بدبختی یکم بهتر شده بود از بیمارستان آوردیمش خونه صدا هم براش مضر بود مهمونا میومدن دو سه ساعت مینشستن یکی سیگار می‌کشید یکی داد میزد گل میگفتن گل میشنفتن منم حرص میخوردم🥴
من فقط نگران اینم که میخوان بچه رو هی دست به دست کنن بدن بغل بچه هاشون یا تف مالیش کنن🤦‍♀️

واسه من بعید میدونم کسی زودتر از ۱۰ روز بیاد ، اونم تعدادشون خیلی کمه

اگ مامان اولی هستین از من ب شما یه نصیحت روزای اول زایمان سعی کنید استراحت کنید و مهمونی و اینا نگیرید خیلی سخته و اذیتین من اصلا روزای اولم دعا دعا میکردم کسی نیاد الآنم ب مامانم گفتم توروخدا موقعه زایمانم ب کسی نگو چون هم خیلی خسته هم شلخته هم درد داری اصن نمیتونی بشینی پیش مهمونا

من تا ۴۰ روز هیچکس نمیاد. فقط پدر مادرامون

خواهش و التماس میکنم کسی نیاد اصاب ندارم

هیچی.

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهفتم بارداری