۱۸ پاسخ

اولویت با شیری خودمه اگه کم باشه شیر خشک کمکی میدم براش

اگر گرفت و‌شیر داشتم شیر خودم نشد اجبارا شیر خشک ولی غذا کمکی رو زود شروع می‌کنم هم خوب وزن بگیره هم بد غذا نشه

برناممو سپردم ب خدا ان شاءالله شیر داشته باشم شیر خودم بدم

قطعا و حتما شیر خودم

خیلی دوست دارم شیر خودم بدم ولی فک نکنم از پسش بربیام

اگه خودم شیرداشته باشم حتما شیر خودم

اگرخدابخوادقطعاشیرمادر

شیر خودم چون شیرخشک به سختی گیر میداد همش باید پیگیرس باشی
بد اصن وضع مملکت معلوم نیس شاید جنگ شد

اگر سینه بگیره و شیر داشته باشم، ان شاءلله شیر خودم

شیر خودم قطعا ✔️

شير خشك

شیر خودم

دوس دارم شیرخشک بدم

اگ شیرم خوب باشه صدرصذ شیر خودم

قبلا ميگفتم از اول شيرخشك ميدم همراه شير مادر اما الان پشيمون شدم تا زماني ك باشير مادر سير بشه شير مادر ميدم

توی خونه شیر خودمو میدم ولی چون دوست ندارم هرجایی سینم بیرون بیارم شیرخشک هم کمکی میدم

تا دو سه ماه دوسدارم شیر خودمو بدم بعدش کمکی شیر خشک ولی دودلم هم میترسم شیرخش فاسد باشه گیر نیاد و..‌

شیر خودم تا جایی که امکانش باشه

سوال های مرتبط