به همه میدن؟ چجوری باید بگیریم ازکجااقدام کنیم مامان هلن
سایت کمیته امداد بزن بچه شیرخواره قبول کن هرماه برو بدع بهش
شیر خشک ب همه میدن؟
خواهر من داشت ،همه رو داد به مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست
مگه همه سهمیه دارن . فککنم اونایی که مادر شیر ندارع سهمیه دارن
چقدر کار ثواب میکنه اگه بدی به مراکز بهزیستی یا کودکان بی سرپرست
فقط باید اونوقت از نوع نان بخری
مگ سهمیه رایگانه؟
من میخوام به دوتاش عادت کنه اگه بشه خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.