۱۵ پاسخ

برامن ماه ۸عین برقوبادگذشت

آره بذار به هفته من برسی زود گذشتن قشنگ برات معنی میشه 🤦😂😂😂
من یه دو سه سالی هست تو ماه نهم گیر کردم ،🤣🤣🤣🤣🤣

دقیقا برای منم🤷‍♀️😢

نه والا برای منکه اصلا نمیگذره انگار گیر کردم تو این ماه

برا منم همینه

والانه الان من اندازه یکساله همین دوهفته آخرپرنمیشه😭😩

خدا کنه من از هفته 26 تا الان که اسلومنشن میگذشت😵‍💫

اگر روزشماری نکنیم زود میگذره اما خیلیا تحملشون کمه برای همین براشون دیرمیگذره

والا هفته ۳۰ به بعد هر هفته ش یک ماهه

زودی میخوام برسم ۳۶هفتخ😭دیگه نمیتونم خیلی خستمممممم جونم دراومده

اره واقعا از منم تو ماه ۹ که رفتم همینجور مثل باد داره میده

خیلی دیر میگذره دارم عذاب میکشم😔😔

زود ک میگذره خوبه ولی خوب دلتنگ این لگد زدناش میشم😂😂

خدا از دهنت بشنوه

بهترررر😍

سوال های مرتبط

مامان آریا👶🏻 مامان آریا👶🏻 ۱ ماهگی