برامن ماه ۸عین برقوبادگذشت
آره بذار به هفته من برسی زود گذشتن قشنگ برات معنی میشه 🤦😂😂😂
من یه دو سه سالی هست تو ماه نهم گیر کردم ،🤣🤣🤣🤣🤣
دقیقا برای منم🤷♀️😢
نه والا برای منکه اصلا نمیگذره انگار گیر کردم تو این ماه
برا منم همینه
والانه الان من اندازه یکساله همین دوهفته آخرپرنمیشه😭😩
خدا کنه من از هفته 26 تا الان که اسلومنشن میگذشت😵💫
اگر روزشماری نکنیم زود میگذره اما خیلیا تحملشون کمه برای همین براشون دیرمیگذره
والا هفته ۳۰ به بعد هر هفته ش یک ماهه
زودی میخوام برسم ۳۶هفتخ😭دیگه نمیتونم خیلی خستمممممم جونم دراومده
اره واقعا از منم تو ماه ۹ که رفتم همینجور مثل باد داره میده
خیلی دیر میگذره دارم عذاب میکشم😔😔
زود ک میگذره خوبه ولی خوب دلتنگ این لگد زدناش میشم😂😂
خدا از دهنت بشنوه
بهترررر😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.