من ۱۰روز تاخیری. چند هفته میشم
۵روز تاخیری میشه هفته ۶ام ؟؟؟سواله برام لطفا جواب بدین
خوبه گلم نگران نشو
18 بهمن موعد پریودم بود 23 بهمن ازمایش دادم 820 بود
تازه گفتم میگن باید تکرار کنی گفت ن نیاز نیس بیکاری مگه
والله دکتر من اصلا تکرار بتا نخواست
گفت 5 روز از موعدت گذشت آزمایش بده
بعدم گفت 7 اسفند برو سونو قلب
چرا یسری دکترا اذیت میکنن پس
هر ۴۸ تا ۷۲ ساعت باید دو برابر بشه که برا شما شده، چرا استرس داده بهتون دکتر
خوبه عزیزم نگران نباش منم بتام مورچه ایی بالا میرفت هیچ مشکلی هم نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.