۵ پاسخ

بهش فکر نکن اینا مهم نیست چون زمان لقاح که مشخص نیست

نه اوکیه عزیزم من بعد یه هفته ۱۸۷ بود
مال تو ام اوکیه فقط دوباره تکرار کن اگر بالا تر رفته بود خداروشکر نرماله

فکر نکنم ربطی داشته باشه
منم بتام پایین بود ولی تا الان که همه چیه بچم نرمال بوده

اگر می خواهی مطمین شی دوباره تکرار کن دوبرابر سده باشه مشکلی نیست
یا لقاح دیز گرفته

شاید لقاحت دیر گرفته

سوال های مرتبط