خانما عدد بتام بعد ۹روز تاخیر ۷۳۷بود نیاز دوباره چک‌کنم؟؟؟یا خوبه؟؟؟

۸ پاسخ

خوبه عزیزم من ۱۰روزتاخیر ۲۸بود الان شکرخدا صحیح وسالم تودلمه😍

خوبه ولی فکر کنم لقاحت دیر بوده

بنظرم عالیه

من با ۳ روز تاخیر ۱۰۰۹ بودم مال من یه کمی زیاد بود از شما فک کنم خوب باشه همینقد شاید لقاح دیر گرفته

عزیزم عکس بیبی چکای منفیتو داری که بزاری چون شرایطت عین منه

خوبه دیگه

من الان ۹
روز تاخیرم

خوبه عزیزم مبارکه

سوال های مرتبط

مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری