۶ پاسخ

بیمارستان میده ولی دستمزدشون زیاد نیست بخاطرهمین جدیدا همه دکترا پول جدا میگیرن
من سه سال پیش بیمارستان خصوصی پول زایمانم کلا شده بود۱۱میلیون وسیصد که تو برگه حسابداری دستمزد دکترو۲میلیون نوشته بود

واسه من سزارین اجباری بود ، دکتر از ما چیزی نگرفت ،
تو فاکتور بیمارستان که واسه بیمه تکمیلی گرفته بودیم ، هزینه عمل دکتر و زده بودن ، یعنی همون هزینه ای که به بیمارستان میدین ، تو همون محاسبه شده

من هم دستمزد دادم هم هزینه بیمارستان
بیمارستان هم به دکتر حق عمل جدا میده

دولتیه دیگه
اگ ازاد باشه ک فک نکنم فرقی با اجباری و غیر اجباری باشه
من خودم طبیعیم
دکترم گفت احتمال چن درصد اگ خواستیم سزارینت کنیم
چی گفتم خوب چطوری شرایطش گفت برو از بیمارستان بپرس البته بیمارستان خصوصی بود

بازم گفت 30 تومن😑جز دارو و سیله ها

بیمارستان از بین هزینه هایی ک پرداخت میکنید حق پزشک هم میده

بیمارستان میده

سوال های مرتبط