توجه بیشتری میخواد
حسودی میکنه بچت
یکم بیشتر براش وقت بخر باهاش بازی کن
کادو بخر براش
فقط باید خودتو بزنی به کری مثل من 😂😂
من هر کاری کردم پسرم درست نشد الان ولش کردم. یکم لهتر شده
خدا کمکت کنه منم دارم احتمالا این حالتارو...
ولی سعی کنین همه ی توجهتون و تا ۳یا ۴ ماهگی بزارین واسه بچه ی اول
من با مشاور که حرف میزدم میگف باید بچه ی دوم تا چند ماه اول حکم صندلی رو هم برای شما هم برای بقیه داشته باشه هرکی میاد خونتون برای دیدن بچه برای بچه ی اول کادو بیاره نه دومی و در کل تمام حواس واسه اولی باشه که فکر نکنه جای اون داره گرفته میشه... این مراحل و پشت سر بزاری ایشالله بعد از ۴_۵ ماه اوکی میشه و به دومی عادت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.