۴ پاسخ

توجه بیشتری میخواد

حسودی میکنه بچت
یکم بیشتر براش وقت بخر باهاش بازی کن
کادو بخر براش

فقط باید خودتو بزنی به کری مثل من 😂😂
من هر کاری کردم پسرم درست نشد الان ولش کردم. یکم لهتر شده

خدا کمکت کنه منم دارم احتمالا این حالتارو...
ولی سعی کنین همه ی توجهتون و تا ۳یا ۴ ماهگی بزارین واسه بچه ی اول
من با مشاور که حرف میزدم میگف باید بچه ی دوم تا چند ماه اول حکم صندلی رو هم برای شما هم برای بقیه داشته باشه هرکی میاد خونتون برای دیدن بچه برای بچه ی اول کادو بیاره نه دومی و در کل تمام حواس واسه اولی باشه که فکر نکنه جای اون داره گرفته میشه... این مراحل و پشت سر بزاری ایشالله بعد از ۴_۵ ماه اوکی میشه و به دومی عادت میکنه

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد