۳ پاسخ

من سفیکسیم ۱۰۰ میدم خوبه خداروشکر. عوضش کن بگو سفیکسیم بنویسه

خیلی قوی نیس برا بچه هفت ماهه ؟
آخه ۳۲۵ باید بدن بهش

یه سر به کانالمون تو روبیکا بزن مطمئنم کمکت میکنه🤩
پر از ایده غذایی
غذاهای متنوع و اماده کودک
سالم و مفید👌🏻🥰
کانال
@ninipaz404
پیوی
@nini_paz404

سوال های مرتبط

مامان باران🩷👧🏻 مامان باران🩷👧🏻 ۱۰ ماهگی