خانمهای هم حرکت حرکت جنین رو حس میکنین؟

۱۷ پاسخ

من خیلی کم در حد نبض

اره گلم دختر من لگد میزینه

اصن حرکت جنین چجوری هست؟
من بارداری اولم ..نمیدونم چجوریه

سلام گروه هست توی روبیکا اکثرا شهریاریم دوست داشتی پی بده لینک بدم

البته بگم تو این دو روز اینطور شده قبلا فقط نبض بود

من دیگه کامل حسش میکنم هر روز هم بیشتر میشه، امروز از رو شکم دیدمش که شکمم بالا پایین شد😍

خیلی کم در حد نبض

من بااینکه شکمم یکمی چربی داشته ولی جفتم خلفی بود و از هفته ۱۹ حسش میکردم قشنگ

من حس میکنم مشت و لگد

آره من حس میکنم

آره الان لگد های آروم حس میکنم چون جفتم قدامی تازگیا حس میکنم

بعضی روزا آره ، بعضی روزا نه

ببین اگ بچه بریچ باشه توام جفتت قدامی باشه دیر حس میکنی و کم تو هفته های ۲۴ به بعد قوی تر میشه

من حس میکنم ولی ضعیف بیشتر هم وقتایی ک دراز کشیدم

من کاملا حس میکنم لگد میزنه و روی شکمم وقتی لگد میزنه متوجه میشم جفتم قدامیه و بچه سفالیک هست

من تو ۲۵ هفتم حس میکنم
ولی نه‌ در حد لگد های محکم
در حد طبیعی و اروم

من حس میکنم مث سر خوردن ولی هر ساعت نه بیشتر ظهرها و شب وقت خواب

سوال های مرتبط