نینی های شماهم موقع دفع خیلی گریه میکن؟

۹ پاسخ

خب طبيعيه چون عضلات روده هنوز كامل نشده واسه دفع نياز به زور زدن دارن

وای بدجور میپیچه به خودش و زور میزنه وسط شیر خوردن باشه که واویلاس گریه و درد و جیغ زدن هست شیرم میپره گلوش دیگه حرصی میشه منو میرنه

من روزی ۲ بار پرو کید میدم واقعا عالی عمل کرده

پسر منم خیلی گریه می‌کنه زور میزنه

بچه های منم همینه وضعشون

نه بچت یبوست داره

اره واس منم🥺

اره اعصابمو خورد می‌کنه حتی وقتی داره باد شکم خالی می‌کنه جیغ میزنه میترسه

یبوسته

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی