مامانا شما موقع دفع نینی هاتون گریه نمیکنن؟!!

۷ پاسخ

از یبوسته دیگه،تو غذاهای همیشه یا کدو سبز لوبیا سبز اینا بریز هویج و سیب زمینی یمدت کم بده گلم،الو بهش بده

دختر منم رفلاکس دار تا حالا سه بار تا مرز خفگی رفته چقدر وحشتناک بود 😔😔

نه
شیرخشک تروویتال میدم

برای من موقع عوض کردنش اینقد گریه میکنه که کبود میشه
دکترا هم نمیفهمن چرا،،چیز خاصی‌ش هم نیسن

نه نمیکنه

میکنه گاهی

نه چرا؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی