کسی بوده ۳۷ هفته بچش دستگاه بره؟

۵ پاسخ

عزیزم دستگاه رفتن ب هفته و وزن ربطی نداره تو هفته شما
بچه اگه اکسیژنش کم بشه ضربان قلبش کم شه و از این مشکلات دستگاه میره

من خدارو شکر نرفت

بله من پسرم ۳۷هفته ۵روز بود رفت دستگاه یکمی هم وزن پسرم کم بود

بله من دیدم

ن واس من ۳۷ و ۱ روز دنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان آرین و فسقلی💙 مامان آرین و فسقلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آناهیتا💐هیلدا مامان آناهیتا💐هیلدا هفته سی‌وهشتم بارداری