۶ پاسخ

دختر من به دنیا اومد ۳۷۰۰ بود چهار ماهگی بردم واکسن بزنه گفت‌۶۴۰۰

پسر منم 3400بود الان 5200هست رفلاکس داره

به نظر من که کمنیست وزنش ماهی ۷۰۰ تا ۹۰۰باید اصافه کنه سه تا هفتصد حساب کنی میشه ۲۱۰۰ با وزن تولد میشه ۵۲۵۰ خوبه دیگه وزنم ژنتیکیه اکثرا رو‌نمودار شدش نیست و نش؟

من پسرم وزن الانش ۳۳۰۰هست البته تولدش با وزن ۱۹۰۰بود نارس

دختر من 3 کیلو بود بدنیا اومد الان 5 کیلو بهداشت میگه کمه دکترش میگه خوبه

بهش کمکی نمیدی؟

سوال های مرتبط